Hallo Ik ben mijn Ov chipkaart kwijtgeraakt en wil hem vervangen. Alleen dan heb ik een vervaldatum nodig. Aangezien er een studentenreisproduct opstaat verwijst NS mij door naar Ov chipkaart.nl alleen als ik bel krijg ik alleen een robot en geen persoon die mij kan helpen.
NS staat hier inderdaad buiten want je hebt geen NS-abonbement. Dit al geprobeerd?
https://www.ov-chipkaart.nl/kaart-blokkeren-en-vervangen
Ja ook al geprobeerd. Als ik mijn email en geboortedatum invoer zegt die dat hij geen kaart kan vinden
Ja ook al geprobeerd. Als ik mijn email en geboortedatum invoer zegt die dat hij geen kaart kan vinden
Dan heb je blijkbaar geen account bij OV-chipkaart en wordt het lastig om de vervaldatum te achterhalen.
Dan heb je blijkbaar geen account bij OV-chipkaart en wordt het lastig om de vervaldatum te achterhalen.
Kunnen ze dan ook niet met mijn kaartnummer achterhalen? Die weet ik namelijk wel
Ov kaart is gevonden!
Mooi dat die gevonden is. Maak dan gelijk een account aan bij OV-chipkaart zodat je een volgende keer, wanneer die echt kwijt is en niet meer gevonden wordt, de kaart wel kan blokkeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.