Skip to main content
beantwoord

waaom kan ns niet een nieuwe ov kaart of tijdelijk ov kaart bieden bij verlies die gekoppeld blijft met flex zodat ik in amsterdam met gvb kan reizen

  • 3 June 2024
  • 10 reacties
  • 130 Bekeken

waaom kan ns niet een nieuwe ov kaart of tijdelijk ov kaart bieden bij verlies die gekoppeld blijft met flex zodat ik in amsterdam met gvb kan reizen. kostte me nu mijn geld als minima en het was €360,- die ik na 2 weken pas kon lenen dus ik heb niet kunnen eten soms en bijna 10.000 km gelopen door de stad naar afspraken en ziekenhuis.

10 reacties

Reputatie 1

:*** (

 

Reputatie 1

ik ben 9 kilo afgevallen (nu 72 kilo en 192cm)

door geld gebrek en weeg nu te licht en moet alles weer gaan aankomen.

Reputatie 1

na prikken waarden krijg ik denk ik een boost in eten en moet ik een heel strak schema volgen waar ik niet goed in ben en geen hulp bij krijg :(

Reputatie 1

en het lukt mij niet om bij ov chipkaart de website logica te begrijpen, ik heb volgens mij allang de oude kaart afgeschreven en de nieuwe besteld zoals ik aangaf bij de ns klantenservice die een hele slechte service is: -3, geen positief getal

 

 

Reputatie 1

ik heb wel betere dingen te doen met tijd dan langer dan 20 minuten op een chat wachten die daarna reageerd en de chat sluit pfffff laat in godesnaam open staan en help mij als een van de miljoenen, allen koning van een klant.

 

Reputatie 3

dit is geen chat, maar community van en voor reizigers.

Reputatie 7
Badge +3

Een vervangende kaart aanvragen wanneer je je OV-chipkaart bent verloren loopt via OV-chipkaart.nl, daar kan NS niets in betekenen. De oude verloren kaart wordt dan geblokkeerd en producten die op die kaart staan worden overgezet op de vervangende kaart. Na aanvraag van zo'n vervangende kaart is de kaart meestal binnen enkele dagen in huis. Als er op de verloren kaart een NS Flex kortingsabonnement staat, dan kan de NS klantenservice wel couponcodes geven om met die korting met de trein te reizen, voor reizen met GVB kan NS niets doen. 

Badge +3

dit is geen chat, maar community van en voor reizigers.

Heb dit hele topic al gemeld, en een moderator (die zijn er doordeweeks maar tot 22:00) zal het morgen wel wissen.

Snap de emotie wel maar wie €360 reiskosten heeft én bijna 10.000 km gelopen heeft* kan natuurlijk niet waar zijn. En als je dan ‘betere dingen te doen hebt met je tijd’ dan 20 minuten wachten op een reactie in een chat… 

* Alhoewel, iemand die 1 meter 92 is en 72 kg weegt… Die is een marathonloper of andere topsporter, óf heeft een groot probleem qua metabolisme of ondervoeding.

Daar hebben de NS (en ik spreek voor mezelf) natuurlijk geen oordeel over, maar een ziekenhuis (wat TS noemt) zal dan ook niet zomaar zeggen “ga maar lopen” als je geen ander vervoer hebt.

Als het trouwens om GVB Flex gaat (lopen door de stad wegens verlies van je kaart) is de NS ook geen partij. Dat is dan OV-chipkaart of GVB zelf. Oprecht sterkte ermee.

Reputatie 7

714 km lopen elke dag, 2 weken lang, dat is 10.000km. Lijkt me sterk dat iemand dat oprecht doet, Het zal vast wel zo zijn dat u veel gelopen, veel betaald en weinig gegeten heeft, maar ik denk dat we het er allen over eens kunnen zijn dat dit behoorlijk overdreven is.

 

Ik denk overigens dat het je niet eens is lukt om aan de 100km te komen op een dag met GVB 😅

 

Veel Succes in iedergeval...

Reputatie 7
Badge

Ik schat in dat 10.000m oftewel 10km is bedoeld en dat acht ik nog wel mogelijk, @Robert B.

Overigens heb ik niet het idee dat TS deze community voor de chat heeft aangezien, maar doet hij hier volgens mij alleen zijn beklag over hoe lang het daar duurt tot je antwoord krijgt en dat de chat wordt gesloten als je zelf vervolgens niet heel snel reageert, @anton042.

Uiteraard is de verwijzing naar ov-chipkaart.nl van @Momo volkomen terecht, alleen geeft TS aan daar niet mee uit de voeten te kunnen. Dan is het inderdaad fijn als een moderator even zou kunnen helpen als de klantenservice langs een andere weg bereiken ook al niet lukt.

Reageer