Skip to main content

Hey!
Ik ga binnenkort vanaf Apeldoorn naar Salzbergen om daar over te stappen naar een andere trein. Nu is mijn vraag waar ik kan uitchecken, aangezien ik een ov-chipkaart gebruik. Zijn daar ook bepaalde palen waar ik mij kan uitchecken? Anders loop het bedrag ook maar door. Zelf heb ik een Deutschland-Ticket, dus over de grens hoef ik mij geen zorgen te maken. Wel is het handig om te weten of er wel palen staan. Alvast bedankt voor jullie antwoorden! 😁

Naar Salzbergen reis je via Bad Bentheim. Daar kun je in het buitenland nergens uitchecken. Standaard voor een internationale reis is ook dat je niet in- of uitcheckt maar dat je een normaal internationaal ticket koopt met eventuele kortingen die van toepassing zijn.

Echter, aangezien je Deutschlandticket al vanaf Hengelo geldt bij Eurobahn, kun je daar bij het overstappen uitchecken.


Naar Salzbergen reis je via Bad Bentheim. Daar kun je in het buitenland nergens uitchecken. Standaard voor een internationale reis is ook dat je niet in- of uitcheckt maar dat je een normaal internationaal ticket koopt met eventuele kortingen die van toepassing zijn.

Echter, aangezien je Deutschlandticket al vanaf Hengelo geldt bij Eurobahn, kun je daar bij het overstappen uitchecken.

Ahh, super bedankt! Dan doe ik dat. 


Reageer