Dag,
Ik heb sinds mei NS flex basis. Die heb ik vooral nodig om naar Roosendaal te gaan, van daaruit ga ik naar Belgie met de stoptrein. Ik krijg dara facturen van, en die worden automatisch afgeschreven. Ik dacht dit allemaal prima was, maar gebeuren wel hele rare dingen hierbij.
Maar eerst wat meer detail. Qua in/uitcheck betekent mij reishet volgende:
Heen:
-in: Zevenbergen (opstappunt)
-uit: Roosendaal (om in de stationshal mijn ticket naar BE te kopen, en een kopje koffie)
-in: Roosendaal (om op het perron te komen), uit: op het perron om dit weer ongedaan te maken
Terug:
-in Roosendaal soms: “uit” en dan weer “in” voor een kopje koffie *), anders: incheck op het perron
-uit: in Zevenbergen
Nu schetst mijn verbazing dat ik de laatste 4 weken ineens ‘’niet in-of uitgecheckt” zie staan op mijn reishistorie en er dus doodleuk 20 euro wordt gefactureed. Dit komt mi. door actie *) hierboven: uit de BE trein komen met uitgecheckte chipkaart en dan uit -en weer inchecken voor een kopje kofie oid in de stationshal.
Dit is op de laatste factuur 4x gebeurd (80 euro dus!), waarvan er via klantenservice maar max 3x konden worden gerestitueerd (dat is da wel nu per telefoon in orde).
Uit mijn overzicht blijkt echter dat er niets misgaat, want er staan gewoon overal inchecktijden bij.
Wat gaat hier mis, en hoe kan ik het onterecht afgeschreven bedrag (het gehele bedrag) terugkrijgen? En hoe kan ik hier een klacht over indienen als dat niet kan?
Met vriendelijke groeten,
George
Beste antwoord door Slidestops
Bekijk origineel