Wanneer ik uitcheck met mijn OV-chipkaart, staat er alleen “uitgechecked op saldo” of iets in deze richting.
Bij andere zie ik dat ze ook de gemaakte reiskosten van de desbetreffende rit zien.
Weet iemand of dit ergens in te stellen is?
Wanneer ik uitcheck met mijn OV-chipkaart, staat er alleen “uitgechecked op saldo” of iets in deze richting.
Bij andere zie ik dat ze ook de gemaakte reiskosten van de desbetreffende rit zien.
Weet iemand of dit ergens in te stellen is?
Hoi Edwindetrein,
Vermoedelijk heb je een Flex-abonnement. Daarbij wordt er geen saldo gebruikt op de OV-chipkaart. De reiskosten worden achteraf automatisch door het systeem berekend en maandelijks gefactureerd. Daarom is de prijs van je reis bij het uitchecken nog niet bekend en zie je die dus ook niet.
Dit is niet aan te passen, tenzij je je Flex-abonnement opzegt en (weer) op saldo gaat reizen.
Hallo Edwindetrein en welkom bij de NS Community,
Net als mrfreeze heb ik ook het vermoeden dat je NS Flex hebt. Je krijgt dan de melding in- of uitgecheckt reizen op rekening trein als je in- of uitcheckt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.