Ik heb een nieuwe chipkaart besteld met abonnement, er is een week verstreken maar hij is er nog niet, maar mijn abonnement zou geldig moeten zijn
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze NS Community, TsokolVeronika. Wat vervelend dat hij er nog niet is! Dit lijkt op een vertraging in de productie/verzending. Je kan 2 dingen doen:
- Contact opnemen met NS Klantenservice om Tijdelijk Reisrecht aan te vragen, zodat je toch met de voorwaarden van je abonnement kan reizen. En eventueel om je adres te bevestigen.
- Contact opnemen met OV-chipkaart, om te vragen naar de status van je OV-chipkaart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.