Skip to main content

Op mijnns heb je een pagina met mijn producten.

In mijn geval staan daar verschillende ov-chipkaarten met verschillende ns-producten erop.

Een van die ov-jaarkaarten is van mijn minderjarige dochter; die staat daar omdat ze zelf niet voor haar traject-vrij abonnement mag betalen.

Ik kan het verschil tussen die kaarten alleen maar aan de kaartnummers zien. Dit terwijl ik op deze pagina de verschillende abonnementen moet beheren.

Ik kan niet zien welke kaart van mijzelf of mijn dochter is; behalve aan het kaartnummer.

Bij het navigeren is het mij al een paar keer gebeurd dat ik de verkeerde kaart aanklik; en dus eenmaal gebeurd dat ik het verkeerde abonnement activeer. Ik weet niet of dit aan het systeem ligt, maar het lijkt er zelfs op dat hij soms de verkeerde kaart opent, gebeurt dit bij andere mensen ook?

Is het niet verstandig om bij de ov-chipkaarten op de “mijn producten-pagina” ook de naam of foto van de persoon van wie de ov-chipkaart is te kunnen plaatsen?

 

 

Geen reactie

Reageer