Heb een mail ontvangen dat ik een nieuwe pastfoto moet uploaden zodat er een vernieuwde kaart gestuurd kan worden, omdat mijn huidige in Februarie verloopt. Dit probeer ik te doen en zelf met het correcte kaartnummer en correcte referentienummer werkt het niet.
Telkens krijg ik de melding “Er is helaas iets misgegaan. Probeert u het later nog eens. “
Dit heb ik geprobeerd met de browser op mijn telefoon, firefox, chrome, edge. Bij allen krijg ik telkens dezelfde melding.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb hetzelfde. Ook met van alles geprobeerd
Mogelijk is er een storing. Probeer het morgen nog een keer. Mocht het niet lukken voor de reactietermijn, dan kun je vanaf 6 weken voor het verlopen zelf bij ov-chipkaart een kaart via kaartvernieuwing aanvragen. De kosten a €7,50 kun je dan declareren bij NS klantenservice. Heb je een account bij ov-chipkaart dan krijg je vanzelf bericht wanneer je jouw kaart kunt vernieuwen.
Mijn ov chipkaart kwijt ik nieuwe anvrag
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.