Skip to main content

Heb een mail ontvangen dat ik een nieuwe pastfoto moet uploaden zodat er een vernieuwde kaart gestuurd kan worden, omdat mijn huidige in Februarie verloopt. Dit probeer ik te doen en zelf met het correcte kaartnummer en correcte referentienummer werkt het niet.

Telkens krijg ik de melding “Er is helaas iets misgegaan. Probeert u het later nog eens.

Dit heb ik geprobeerd met de browser op mijn telefoon, firefox, chrome, edge. Bij allen krijg ik telkens dezelfde melding.

Ik heb hetzelfde. Ook met van alles geprobeerd


Mogelijk is er een storing. Probeer het morgen nog een keer. Mocht het niet lukken voor de reactietermijn, dan kun je vanaf 6 weken voor het verlopen zelf bij ov-chipkaart een kaart via kaartvernieuwing aanvragen. De kosten a €7,50 kun je dan declareren bij NS klantenservice. Heb je een account bij ov-chipkaart dan krijg je vanzelf bericht wanneer je jouw kaart kunt vernieuwen.


Mijn ov chipkaart kwijt ik nieuwe anvrag


Hoi Ali sheikh muse nur,

Zie daarvoor https://www.ov-chipkaart.nl/kaart-blokkeren-en-vervangen


Reageer