Ov fiets gevonden



Toon eerste bericht

115 reacties

Bedankt voor de snelle reactie.
Geen dank. Ik heb inmiddels begrepen dat de fietsen al als 'gestolen' bij ons in het systeem staan. We gaan dus snel een kijkje nemen.

Er staat al zeker een week een OV-fiets op de parkeerplaats Zuid Nimmerdor in het bos van Den Treek. Adres is Paradijsweg, dat is zijweg van de Dodeweg in Leusden. OVF-B11831. Hoop dat alles goed is met die persoon.

Die fiets is hier inderdaad ietwat van een mysterie. Bedankt voor het doorgeven, Rianne111!

Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?
Ik heb voor beide fietsen even contact opgenomen met onze fietsafdeling. De fiets die totaaltukker heeft aangegeven is inderdaad gestolen, ik heb de locatie doorgegeven zodat dit opgepakt kan worden.

Fietsnummer 29948 is nog wel gewoon in verhuur. Bedankt voor de oplettendheid rterhorst, maar daar kunnen we dus nog niet achteraan.
fiets 29948 mag dan wel bij jullie in het systeem staan, hij staat nu letterlijk bij mij in de box, ik heb de fiets gevonden half in de sloot langs de weg, een trapper missende, met beide sleutels nog in het slot!

jullie kunnen een afspraak met mij maken om hem op te halen, ik verwacht hier wel een enige vorm van compensatie voor!

groetjes Rene ter Horst
Reputatie 7
Bedankt rterhorst, dat je dit zo terugkoppelt. Zou jij mij in een privébericht jouw telefoonnummer en het adres van de locatie van de OV-fiets kunnen geven? Dan gaan wij kijken of we deze fiets kunnen komen ophalen. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Reputatie 7
Update: Ik ben inmiddels aan het schakelen, bedankt rterhorst voor de gevraagde gegevens.
De fiets dagen/week op straat zetten met de sleutel in het slot (of in een zakje onder het zadel) ?

Bij mij mag dat niet eens (dan wordt de fiets wegggehaald door de gemeente, ook op slot) maar ik denk niet dat een fiets met een sleutel erin lang blijft staan ergens.

Hopelijk komt u eruit met NS, u heeft wel recht op 10% van de waarde van de fiets (in cash)
Reputatie 7
Rterhorst, ik ben er niet zo van gediend dat jij een privéconversatie waarin ik jou meer dan tegemoet kom voor het melden van een gevonden OV-fiets, openbaar onder de aandacht brengt. Ik heb de bijlage uit jouw bericht verwijderd.

Om onduidelijkheid te voorkomen: de discussie wat betreft het inleveren en ophalen van deze OV-fiets is iets tussen Rterhorst en mij, dat houd ik liever zo.
@Rterhorst Ik zet deze discussie graag voort in privéberichten en wil je vragen om deze conversaties niet meer openbaar op het forum te plaatsen.
@Thomas NS, ik ben bang dat u mij vergeten bent, bij deze een herrinering
Rotterdam, frederik van Eedenstraat. Hier staat sinds een week of 3 een OV fiets met nummer 12843. Ik geloof niet dat huurder deze nog op komt halen 😉
Reputatie 7
Heel erg bedankt voor het melden en welkom op het NS Serviceforum bhardenbol! Ik heb een verzoek gelegd bij de OV-Fietsafdeling om deze fiets z.s.m. op te komen halen of de eventuele eigenaar in te lichten.
Heel erg bedankt voor het melden en welkom op het NS Serviceforum bhardenbol! Ik heb een verzoek gelegd bij de OV-Fietsafdeling om deze fiets z.s.m. op te komen halen of de eventuele eigenaar in te lichten.

Hallo. Er is een NS fiets met nummer 14766 dichtbij bushalte Neerbosscheweg Nijmegen. Precies locatie is 51.828480, 5.820542. Staat daar al ongeveer 5 dagen, lijkt verlaten.
Bedankt voor het doorgeven User123, we gaan uitzoeken wat er met deze fiets aan de hand is. Als hij echt verlaten is zullen we hem ophalen.
Hallo, er staat al een aantal maanden een OV-fiets met nummer 29793 ter hoogte van de Aquamarijnlaan 250 in het fietsenrek voor het gebouw.
Bedankt voor de melding, Leonie1986! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van de OV-fiets afdeling. Zij zullen dit verder onderzoeken en afhandelen!
Bedankt voor de melding p_blijleven! Ook deze heb ik doorgegeven aan mijn collega's van OV-fiets.
Badge +3
Ah. nabij de (rol)trap naar de centrale 'bieb' (bibliotheek) aan de Emmasingel dus!

Kleine moeite om een pagina te maken ns.nl/weesfiets(melden), of ovfietsgevonden.nl of weesfiets.nl (tegen vergoeding van een dagkaart terug brengen of zo, scheelt CP&A weer werk), en NS een (verhuurbare) fiets!

Moet die fiets er wel meer dan 2 weken onbeheerd staan, want anders is die nog in de verhuur. Maar wie huurt er een OV-fiets voor 2 weken en maakt er geen gebruik van? Signalen zijn wel welkom dus!

Overigens krijgt de huurder na 5 dagen wel een reminder "Hey beste ×, waar blijft onze fiets, dit kost je vanaf datum × dus €5 per dag extra per dag!"


Uiteraard. Bus 52 rijdt hier tussen Utrecht en Amersfoort. Slechts bij 1 kant is een fietsenstalling (in de richting van Amersfoort). Daar staat de fiets. Mvg, Sander
Goedemiddag,

Sinds een paar weken staat er een OV fiets bij ons op kantoor.
Kunnen jullie controleren of deze nog in gebruik is?
Nummer: 14356

Alvast bedankt.

Groetjes Liza
Hallo Lizader,

Bedankt voor je bericht! Ik ga het doorgeven zodat mijn collega's na kunnen gaan of deze fiets in gebruik is.
In Apeldoorn t.h.v. Arnhemseweg 375 staat al bijna een week een OV-fiets (23910) met kapotte achterband.

Badge +3
Zojuist via Twitter:

Er staat een OV fiets onbeheerd bij bushalte RK kerk, langs de N237 bij Soesterberg. Al meer dan een week. Kunnen jullie 'm ophalen? https://goo.gl/maps/FJHBBEDF1DJ2

Volgens mij was die of een soortgelijke al gemeld maar toen er om het nummer gevraagd werd terecht de opmerking "ik ga daar niet zomaar stoppen om het nummer te bekijken" (want is provinciale weg dus)...

Reageer