beantwoord

OV fiets gevonden

  • 27 September 2022
  • 164 reacties
  • 3894 Bekeken


Toon eerste bericht

164 reacties

Is er al doorgegeven dat op de kruising Gestelsestraat en Genneperweg in Eindhoven al geruime tijd een eenzame ov fiets staat? 

Haha, bij https://www.eet.nu/eindhoven/eten-bij-tante-kees voor de deur?

 

Ja die! Gelukkig is ¾ van de scooter die erbij stond wel weg nu. Tante Kees bestaat niet meer…  

Badge +3

Is er al doorgegeven dat op de kruising Gestelsestraat en Genneperweg in Eindhoven al geruime tijd een eenzame ov fiets staat? 

Haha, bij https://www.eet.nu/eindhoven/eten-bij-tante-kees voor de deur?

 

Goedenavond,

 

Is er al doorgegeven dat op de kruising Gestelsestraat en Genneperweg in Eindhoven al geruime tijd een eenzame ov fiets staat? 
 

Ik hoop dat hij door jullie kan worden opgehaald en iemand anders er plezier aan kan beleven tijdens een tochtje door Eindhoven. 
 

Groet, Daria

B44265 in gebruik? Als ik naar de foto kijk, die staat al langer op deze plek. GPS coördinaten: 52.12913008697803, 4.637707821725322

 

Bedankt voor het melden. Ik zet hem gelijk door!

Fiets nummer 85981 in gebruik? Zo niet, staat op GPS coördinaten: 52.13570077256803, 4.663760238080212 . Succes.

Hoi Chris0570,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een nieuw ophaalverzoek ingediend.

Hey Chris0570,

Ik zie dat ze deze fiets al wilden ophalen, maar niet konden vinden. Kun je nog aangeven aan welke straat de fiets in de berm ligt en bij welk huisnummer?

Hi @Lorena NS, in de middenberm aan de Daniel Heinsiusstraat te Deventer, voor huisnummer 2.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Chris0570,

Ik zie dat ze deze fiets al wilden ophalen, maar niet konden vinden. Kun je nog aangeven aan welke straat de fiets in de berm ligt en bij welk huisnummer?

Goedemorgen. OV fiets staat hier inmiddels paar weken verwaarloosd, eerst in de gang achter huizen, nu in de berm. Nr. 20416. Graag checken. gr, Chris.

Bedankt voor het melden. Ik zie dat de fiets vorige week is aangemeld. Hij zal 1 van deze dagen worden opgehaald. Ik kan niet exact aangeven of wij op de hoogte worden gesteld of dat wij deze informatie zelf inwinnen betreffende het gemeente depot. Daarnaast is de laatste huurder ook aansprakelijk voor de fiets en dient diegene zelf bij het depot te kijken of de fiets daar staat. Indien wij de fiets niet tijdig terug ontvangen dan zal de laatste huurder een boete moeten betalen voor de fiets.

Vandaag kwam ik deze 89635 tegen met lekke achterband die staat op nominatie voor de opruiming door de gemeente (zie BOA label). Worden jullie (OV-Fiets) op hoogte gebracht door gemeentelijke depo houders over "opgespaarde” OV-fietsen? Deze fiets staat bij enige AH-winkel in Warmond ( GPS coördinaten: 52.19539164961304, 4.50213939021821). Succes.

 

Dat zou kunnen. In ieder geval bedankt voor het melden!

Ok. Hij zag er ook fris uit, moet ik toegeven. Kennelijk staat er wel steeds een fiets, maar wordt die steeds vernieuwd….

Dankjewel voor het opletten. Echter denk ik dat het toeval is dat er al een tijdje een OV-Fiets staat. De OV-Fiets in kwestie is namelijk sinds gisteren verhuurd.

Al enkele weken staat er een OV-fiets bij de bushalte Tweevoren aan de Brabantring in Nuenen. Nummer 14333. 

Reputatie 6

Bedankt voor de melding en welkom bij de NS Community ov-gorinchem!

Ik heb het doorgezet en deze fiets gaat opgehaald worden. 

In de fietsenstalling van het Fortes Lyceum in Gorinchem is volgens mij al even een OV-fiets achtergelaten.

Mocht dit zo zijn, kom hem dan vooral ophalen, hij staat vooraan rechts op het plein. Code is; OVF-B13400

 

Wijdschildlaan 4
4207 EA  Gorinchem

Reputatie 6
Badge +2

Hey hwnk en welkom op de NS Community! 

De fiets 10720 is al een tijdje zoek. Dus die heb ik direct op de lijst gezet om op te halen. De andere fiets (13124) wordt op dit moment nog verhuurd. Ik heb de locatie hier wel voor de zekerheid bij genoteerd. Bedankt voor jouw meldingen!

In Apeldoorn op de Voorwaarts bij het Omnisport staan twee NS fietsen al meer dan 2 maanden gestald. Komen ook niet van de plek. Inmiddels 1 met een lekke band en wordt langzaam ontdaan van onderdelen en de ander nog redelijk compleet. De tweede fiets die er staat heeft nummer 13124.

Omdat ze er al lang staan en nu de prooi worden van slopers zou ik ze niet langer laten staan. Beiden voorzien van electronische sloten.

 

Reputatie 6

Bedankt voor de verduidelijking youdidit. Ik heb het doorgezet!

Goedemorgen youdidit. Die zijn we inderdaad al een flinke tijd kwijt. Zou je het adres willen toesturen waar de fiets te vinden is, met omschrijving waar deze precies staat? Dan halen we de fiets zo snel mogelijk op.

Goedemorgen Sascha, 

Fijn dat jullie hem kunnen ophalen!
De fiets 11277 staat aan de Zutphenseweg 31 in Deventer.
Exacte GPS-locatie: https://maps.app.goo.gl/7qkh4YPsNTXzU4mo9.

Goedemorgen youdidit. Die zijn we inderdaad al een flinke tijd kwijt. Zou je het adres willen toesturen waar de fiets te vinden is, met omschrijving waar deze precies staat? Dan halen we de fiets zo snel mogelijk op.

In Deventer, bij mijn werk, staat al enige tijd OV-fiets 11277, wordt deze misschien gemist?

Aangemeld! Mijn dank is weer groot. :)

Reageer