beantwoord

OV-fiets gevonden

  • 13 March 2023
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Hallo, in mijn dorp staat al wekenlang een OV-fiets op exact dezelfde plek. Een tijd dacht ik dat hij van iemand was die ermee naar zijn werk ging, maar hij staat er ook in de weekends. Ik vermoed dat hij "zoek" is. Het nummer van de fiets is 15469. Is hij inderdaad kwijt? Ik kan ook foto's en adres sturen. Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 13 March 2023, 17:32

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op de NS Community, HansH.

Goed dat je dit komt melden. Zo te zien zijn we al ruime tijd op zoek naar deze fiets. Als je een adres kunt doorgeven zet ik meteen een melding door! En kun je ook aangeven of de fiets vaststaat met een kettingslot?

Hi Aurora,

Ik ben net nogen even gaan kijken. De fiets staat op slot maar is nergens aan vastgemaakt. Hij staat pp het adres: Molentocht 39, 3471 AC  Kamerik. Schuin voor het bedrijf Mees Outdoor. Ik voeg nog een paar foto's bij.

 

Daar kom ik verder mee, dankjewel! Mijn collega's komen de fiets zo snel mogelijk ophalen.

Hallo, ik heb maandag een week geleden gemeld dat er een OV-fiets nr.15469 in Kamerik staat op Molentocht 39. Hij staat er vandaag nog steeds. Zijn jullie hem vergeten of komen jullie hem nog ophalen?

Ik heb de fiets even opgezocht en het lijkt erop dat de melding van mijn collega niet goed is doorgekomen. Wat er precies is misgegaan is mij onduidelijk, maar ik heb bij deze een extra melding aangemaakt. Bedankt voor de notificatie dat de fiets er nog steeds staat!

Reageer