te weinig ov fietsen beschikbaar | NS Community
beantwoord

te weinig ov fietsen beschikbaar

  • 31 October 2022
  • 8 reacties
  • 197 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Op Den Haag HS zijn standaard te weinig ov fietsen beschikbaar en ik grijp daar heel vaak mis. Heel vervelend. Zou de voorraad daar uitgebreid kunnen worden? 

icon

Beste antwoord door Laura NS 31 October 2022, 11:07

Bekijk origineel

8 reacties

Welkom op onze NS Community Kal. Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik zet je signaal door!

Dat is helaas ook vooral zo bij stations waar weinig streekvervoer is.

Al een aantal keren in Breukelen en Wijchen misgegrepen.
Dat betekent dan drie kwartier lopen naar bestemming of een bus nemen die 2 keer in het uur rijdt en 10 minuten lopen van bestemming is.

Met de fiets een kwartier.

Kunnen jullie vooral ook op dit soort plekken het aantal fietsen kunnen uitbreiden? Dank.

 

Dat betekent dan drie kwartier lopen naar bestemming of een bus nemen die 2 keer in het uur rijdt en de halte nog 10 minuten lopen van bestemming is.

Hetzelfde probleem in Almelo...

Geef ik ook graag door! Hoe vaak grijp je mis?

Elke keer als ik na 9:15 aankom, er staan een stuk of acht fietsen, maar die zijn om onduidelijke redenen niet beschikbaar volgens de sleutelautomaat

Reputatie 7
Badge +2

Die fietsen zijn dan meestal door iemand defect gemeld. Klinkt overigens wel bekend betreffende Almelo: al wel even geleden maar heb daar ook al geregeld misgegrepen. Terwijl het een zelfservice stalling is met toch een best redelijk aantal fietsen.

Niet een situatie als het hierboven aangegeven station Breukelen, waar slechts vier OV-fietskluizen zijn. Best weinig voor zo'n OV-knooppunt.

Ook in Rosmalen zijn ze vaak al weg voor 9:00 

Reageer