Ik heb vandaag 2 fietskaartjes bestelt en betaalt. Ik heb gebruik gemaakt om dit te downloaden in mijn NS-app. Alleen staat daar maar 1 kaartje in. Hoe kom ik aan dat andere kaartje?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Chevy en welkom op de NS Community!
Na de betaling zou je ook een mail moeten ontvangen met de tickets. Als je deze niet hebt gekregen kan onze klantenservice alsnog het missende ticket nasturen als je daarvoor het ordernummer doorgeeft. Deze kun je vinden in de omschrijving van de betaling(en).
Vaak is het even doorscrollen en dan vindt u ze toch. Zo niet, zie boven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.