beantwoord

2 foute e-tickets

  • 21 November 2023
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

ik heb twee trein e-ticket fout gekocht en nooit gebruikt kan ik een refund krijgen?

icon

Beste antwoord door Thom 22 November 2023, 00:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u ze geopend heeft, kan dat niet meer en krijgt u geen geld terug. Als u dat nog niet heeft gedaan, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice en dan is er wel een kans.

Het is helaas zo dat het niet te zien is of er met een e-ticket is gereisd of niet. Als hij is geopend, kunt u er dus ook niet aan zien of er mee is gereisd. Dan zou reizen gratis zijn bij teruggave en NS is niet helemaal gek.

De vele fraude met e-tickets heeft er toe geleid dat er na opening geen geld wordt teruggegeven. Het is ook heel duidelijk vermeld als u een bestelling doet.

Badge +3

Als je er per ongeluk twee koopt terwijl je er maar eentje nodig had (wegens waar blijft mijn ticket of zo!?)

Dan gewoon contact opnemen met de NS Klantenservice.

Reageer