Op 2 mei heb ik online groepsticket en 2 fietskaarten besteld. Bij het bestellen van de fietskaarten kreeg ik bericht dat het downloaden mislukt was. Dus heb ik wederom een bestelling gedaan. Tot mijn verbazing is 2 x een bedrag van € 15,00 van mijn rekening afgeschreven. Hoe kan ik dat bedrag terugvorderen? Het betreft de ordernummers *verwijderd door moderator*. Uiteraard kan ik alle kopieen overleggen. Waar kan ik restitutieverzoek indienen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi herman martend, en welkom op de NS Community.
Balen dat het bestellen van de fietskaarten mislukt is en je nu dubbel hebt betaald. Ik wil je adviseren contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de tickets.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.