beantwoord

2x verkeerd ticket ontvangen

  • 1 February 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Ik heb vandaag tot 2x toe een verkeerd ticket toegestuurd gekregen. Ik weet zeker dat ik het juiste heb aangeklikt, zeker omdat ik de eerste al fout toegestuurd kreeg. Omdat ik ze heb gedownload is er niks aan te doen kreeg ik te horen, maar voor het downloaden kan ik niet zien wat er op het ticket staat. 

Dit lijkt me niet de bedoeling van deze app waarmee je handig je tickets van te voren kunt regelen. Ik ben straks 3dubbel geld kwijt voor mijn kaartje. 

Dit moet toch op te lossen zijn? 

 

icon

Beste antwoord door MoDe 1 February 2023, 22:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Fouten in tickets worden echt door iemand zelf gemaakt en niet door iemand bij NS. Wat is er fout? Bij bestellen kun je voor betaling de gegevens controleren. Heb je dat gedaan? Stond toen alles goed? Of heb je vanuit de reisplanner in de app besteld en daarna niet meer gecontroleerd? Bij het kijken naar meerdere reisopties kan het daar fout gaan.

Hoe dan ook, eenmaal gedownloade tickets kunnen niet meer gewijzigd en/of vergoed worden. Maar soms als je 2 identieke tickets heb voor dezefde persoon, reis en dag dan kun je er 1 vergoed krijgen. In dat geval loont het om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Geen identieke tickets? Dan heb je pech.

Sinds gisteren kun je met een bankpas inchecken. Misschien is dat een betere optie?

Reageer