hoe annuleer ik een ticket? Ik had het voor morgen nodig en ik heb het voor vandaag gekocht! Bedankt
Officieel kun je een e-ticket niet annuleren. Als je het ticket niet hebt gedownload, kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Heb je het ticket net gekocht maar wel gedownload en is de reis nu niet meer mogelijk dan loont het vaak ook de moeite om contact op te nemen.
Welkom bij de NS Community!
Als het om een ticket voor vandaag gaat (geldig tot 04:00 op vrijdag) en dat niet de bedoeling was, neem contact op met de Klantenservice via telefoon +31 30 751 5155
De datum kan niet gewijzigd worden, dus je zult een ticket moeten kopen voor de juiste datum.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.