Skip to main content

gister middag in Zwolle uitgecheckt bij Blauwnet 
en ingecheckt bij NS met m'n OV kaart 
ging even naar het toilet , en moet dus uitchecken aan het einde van de gang
om bij het toilet te komen , en daarvoor gebruikte ik per ongeluk m'n bankpas
had het door en toen OV pas gebruikt 
maar nu zie ik op m'n bankafschrift dat er €40,00 is afgeschreven naar een
NLOVV nummer 
vul de vragen in om geld terug te vragen , die zegt doodleuk dat ik niet teveel heb betaald 
“ Je hebt niet teveel betaald

Je hebt je reis betaald met je betaalpas, maar evenveel betaald als je normaal zou doen (de prijs voor een 2e klas kaartje). Je hoeft dus niets te doen. “

echt wel dus , hoe kan ik nu mijn €40,0o terug krijgen 

bij voorbaat dank
Karel van der Velden

Je kunt via https://reisoverzicht.ovpay.nl/ de gemiste check-in/check-uit rechtzetten. Je doet dit door het NLOV-nummer in te vullen en het afgeschreven bedrag. Wanneer je bij het in- en uitcheckstation hetzelfde station invult (Zwolle in dit geval), dan wordt het afgeschreven bedrag teruggestort. 

Mocht dat toch niet werken, dan kun je ook contact opnemen met de klantenservice van OVpay via 0900-1433 (gebruikelijke belkosten). 


dank je Isitimela
ik zie de incheck staan op de site , ik had eigenlijk gelijk moeten uitchecken met de bankpas 
niet gedaan , maar verder met m'n OV pas gereisd 
ik zal het eens informeren bij de klantenservice , ik zie niks staan om het geld terug te krijgen op die site 


Reageer