Skip to main content

Vandaag heb ik mijn fiets voor iets langer dan een uur gestald in een fietsstalling waarbij de eerste 24 uur stallen gratis is. Alleen toen ik uitcheckte gaf het aan dat ik €4,40 moest betalen. Dus ik heb toen contact gehad met de klantenservice, zij hebben mij erdoor gelaten zonder dat ik iets hoefde te betalen. Hoe kan dit en moet ik nou de volgende keer wel iets betalen?

Welkom bij de NS Community!

Het lijkt erop dat er een eerdere transactie mist, maar als de Klantenservice je stallingsperiode afgesloten heeft zal er weinig aan de hand zijn.

Maar waarschijnlijk heb je contact gehad via de intercom/praatpaal? Dan vraag het voor de zekerheid ook even na bij de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Had je je fiets daar 9 dagen geleden ook al gestald? Dan is die € 4,40 het bedrag wat je voor 8 dagen à € 0,55 zou moeten betalen.

Ik heb inderdaad met de intercom contact gehad. Ik heb vorige week dinsdag ook mijn fiets daar gestald niet langer dan 24 uur. Maar ik heb toen wel gewoon uitgecheckt.

Ik heb inderdaad met de intercom contact gehad. Ik heb vorige week dinsdag ook mijn fiets daar gestald niet langer dan 24 uur. Maar ik heb toen wel gewoon uitgecheckt.

Dat verklaart inderdaad die € 4,40 en is blijkbaar mis gegaan, en zul je via de Klantenservice moeten laten corrigeren. Bellen is het snelst, de chat kan ook maar heeft nogal lange responstijden.

Oke, bedankt zal ik doen.

Reageer