Hoi!
Ik vraag mij af hoe ik moet aantonen dat mijn jaarabonnement voor de fietsenstalling is verlengd. De medewerkers in de fietsenstalling zeggen dat ik een bevestigingsemail ontvang, maar ik ontvang deze niet. Deze hebben zij nodig om mij een sticker te geven zodat ik makkelijk in- en uit kan lopen. Mijn vraag is of dit zo hoort te gaan, en ik een email mis of dat de medewerkers niet op de hoogte zijn van een eventuele nieuwe procedure?
Als ik bij mijn actieve abonnementen op mijn kaart kijk zie ik inderdaad het verlengde jaarabonnement fietsenstalling staan, met de juiste ingangsdatum. Maar dit is voor de medewerkers niet genoeg. Met de factuur is het lastig, want dat is geen bewijs van betaling… Daarnaast staat er in Mijn NS dat de factuur betaald is op de 16 juni, op de factuur zelf staat dat het omstreeks 20 juni wordt afgeschreven, en nu op 24 juni is er nog niets afgeschreven. Als ik dan in de app bij de lopende kosten kijk, staat het bedrag er ook naast mijn Flex kosten, maar dan met een factuurdatum van 30 juli (inderdaad juli).
Door al deze verwarring kan ik moeilijk aantonen dat ik echt betaald heb (en eerlijk gezegd heb ik dat ook nog niet). Maar ik heb wel een geldig abonnement, maar dat wordt niet geaccepteerd? Kan iemand mij vertellen hoe dit zou moeten werken?
Alvast bedankt!