Bij het betalen van een 1e klas-upgrade (met couponcode) ging er iets mis, en werd de betaling geannuleerd. Toen ik het daarna opnieuw probeerde kreeg ik de melding"couponcode is al gebruikt". Hoe kan dit omzeild worden?
Bladzijde 1 / 1
Hallo vries809 en welkom bij de NS Community.
Wat vervelend dat er iets is misgegaan met de 1e klas-upgrade. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van NS Klantenservice voor een passende oplossing.
Je kunt na een dag de couponcode weer gebruiken.
Je kunt na een dag de couponcode weer gebruiken.
Dat zou je verwachten (vaak na enkele uren al) maar in een ander topic lukte dat iemand toch niet. Meen dat diegene via de Klantenservice alsnog geholpen is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.