Ik heb ns dagkaart voor morgen gekocht maar heb niks binnen in mn mail
Bladzijde 1 / 1
Hey Micha Taal. Welkom bij de NS Community.
Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice, daar kan je verder geholpen worden met je ticket. We kunnen je hier helaas niet mee helpen via dit forum. Een tip: In de omschrijving van je Ideal betaling kan je een ordernummer vinden. Hier gaat om gevraagd worden.
Ik heb ns dagkaart voor morgen gekocht maar heb niks binnen in mn mail
Kijk ook even in de spam folder.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.