Skip to main content

Ik heb 2 daluren trein tickets gekocht maar de trein reed niet van Assen naar Utrecht centraal ivm met wisselstoring kunnen jullie dit geld terug boeken ? 

Er zijn vandaag werkzaamheden op dat traject maar het reizen is wel degelijk mogelijk. Ik verwacht dan ook dat NS niet op uw restitutieverzoek zal ingaan. Dit is een reiziger helpt reizigerforum en u zal dan ook contact moeten zoeken met de klantenservice hierover.

 

https://www.ns.nl/klantenservice

 

 


Hier kunnen we niks mee. Neem contact op met de klantenservice.


Bij een verwachte vertraging van 60 minuten of langer, kunt u een verzoek indienen om uw geld terug te vragen.

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/welke-vergoeding-biedt-ns.html

 

 

In dit geval was uw reis mogelijk, met een vertraging van 30 minuten.


Het ticket is de hele dag geldig. Je zult geen geld terugkrijgen als je zelf afziet van de reis.


Ik heb 2 daluren trein tickets gekocht maar de trein reed niet van Assen naar Utrecht centraal ivm met wisselstoring kunnen jullie dit geld terug boeken ? 

Ik begrijp dat de storing tussen Zwolle en Utrecht is en in dat geval kunt u omreizen via Lelystad of via Deventer.


Het ticket is de hele dag geldig. Je zult geen geld terugkrijgen als je zelf afziet van de reis.

Zoals je weet, hangt dat af van de te verwachten vertraging t.o.v. de dienstregeling zoals NS die gaf toen het ticket werd gekocht.


Het ticket is de hele dag geldig. Je zult geen geld terugkrijgen als je zelf afziet van de reis.

Zoals je weet, hangt dat af van de te verwachten vertraging t.o.v. de dienstregeling zoals NS die gaf toen het ticket werd gekocht.

De vertraging was volgens  
@Seinhuis 30 minuten.


Het ticket is de hele dag geldig. Je zult geen geld terugkrijgen als je zelf afziet van de reis.

Zoals je weet, hangt dat af van de te verwachten vertraging t.o.v. de dienstregeling zoals NS die gaf toen het ticket werd gekocht.

De vertraging was volgens  
@Seinhuis 30 minuten.

Niemand was erbij, dus we weten niet welke trein er precies niet reed en wat de te verwachten vertraging was.


Reageer