Hi,
Ik heb zojuist een eticket gekocht. Helaas heb ik de verkeerde datum aangeklikt. Kan ik dit nog wijzigen? Zo ja, hoe?
Alvast heel veel dank
Groetjes Frederiek Piepers
Hi,
Ik heb zojuist een eticket gekocht. Helaas heb ik de verkeerde datum aangeklikt. Kan ik dit nog wijzigen? Zo ja, hoe?
Alvast heel veel dank
Groetjes Frederiek Piepers
Hello F. Piepers. Welkom bij de NS Community.
Als het ticket al geopend is het ticket niet meer te wijzigen of te vergoeden helaas. Indien dat niet het geval is, kan je contact opnemen met de klantenservice voor meer opties.
Voor de betaling worden datum en traject van het te kopen kaartje aangegeven, net als de voorwaarden over na aankoop niet kunnen wijzigen en geen restitutie.
Tegenwoordig kun je met inchecken met bankpas reizen, OV-pay, misschien is dat een optie voor jouw volgende reizen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.