Hi,
Ik heb zojuist een eticket gekocht. Helaas heb ik de verkeerde datum aangeklikt. Kan ik dit nog wijzigen? Zo ja, hoe?
Alvast heel veel dank
Groetjes Frederiek Piepers
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineelHi,
Ik heb zojuist een eticket gekocht. Helaas heb ik de verkeerde datum aangeklikt. Kan ik dit nog wijzigen? Zo ja, hoe?
Alvast heel veel dank
Groetjes Frederiek Piepers
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineelHello F. Piepers. Welkom bij de NS Community.
Als het ticket al geopend is het ticket niet meer te wijzigen of te vergoeden helaas. Indien dat niet het geval is, kan je contact opnemen met de klantenservice voor meer opties.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.