beantwoord

de heer de reis gaat niet meer door

  • 4 February 2024
  • 9 reacties
  • 218 Bekeken

afbeelding verwijderd door moderator bevat persoonlijke gegevens

icon

Beste antwoord door Tamzin 4 February 2024, 17:33

Bekijk origineel

9 reacties

Ik heb contact gehad met de ns, mij werd gevraagd om het bankafschrift toe te sturen, om zo mijn(geld) code terug te krijgen, aangezien mijn reis niet doorgaat. Door omstandigheden 

Reis wordt geannuleerd vanwege omstandigheden. 

Ik heb contact gehad met de ns, mij werd gevraagd om het bankafschrift toe te sturen, om zo mijn(geld) code terug te krijgen, aangezien mijn reis niet doorgaat. Door omstandigheden 

Dit is een discussieforum van reizigers. Wij kunnen u niet helpen, daarvoor moet u bij de klantenservice zijn.

Overigens kunnen etickets normaal na aankoop niet meer geannuleerd worden. Dat staat ook in de voorwaarden als u het ticket koopt.

De volgende keer kunt u beter uw bankpas gebruiken om te reizen. Dan kunt u op het laatste moment nog besluiten om wel/niet op reis te gaan.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb contact gehad met de ns, mij werd gevraagd om het bankafschrift toe te sturen, om zo mijn(geld) code terug te krijgen, aangezien mijn reis niet doorgaat. Door omstandigheden 

Er zal wel gevraagd zijn het bankafschrift via de chat toe te sturen. Dit is niet de chat maar de NS community. 

Reputatie 7
Badge

Ik zou die gegevens weghalen als ik u was @Bartweidenaar 

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niets met een bankafschrift. Waarschijnlijk is dit bankafschrift bedoeld voor de chat die daar ook niets mee zou kunnen, omdat er niet uit blijkt dat er een e-ticket is gekocht.

Vervelend dat de reis vanwege omstandigheden niet door kan gaan, maar met de aankoop van het e-ticket ben je akkoord gegaan met de voorwaarden dat na betaling restitutie en wijzigen niet mogelijk is. Alleen wanneer het ticket nog niet geopend is, wilt de NS klantenservice nog wel eens coulant zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niets met een bankafschrift. Waarschijnlijk is dit bankafschrift bedoeld voor de chat die daar ook niets mee zou kunnen, omdat er niet uit blijkt dat er een e-ticket is gekocht.

Er staat in de omschrijving wel NS e-Tickets plus een ordernummer. Dat is toch wel bewijs dat er een e-ticket is gekocht. Klantenservice vraagt niet voor niets om een afschrift. Alleen hier op de community kunnen we er niets mee, dan moet je echt bij de chat zijn. Of anders via X DM.

 

Reputatie 7
Badge +3

En voor de volledigheid: de chat vind je op deze pagina, klik op de knop ‘Chat met NS'.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niets met een bankafschrift. Waarschijnlijk is dit bankafschrift bedoeld voor de chat die daar ook niets mee zou kunnen, omdat er niet uit blijkt dat er een e-ticket is gekocht.

Er staat in de omschrijving wel NS e-Tickets plus een ordernummer. Dat is toch wel bewijs dat er een e-ticket is gekocht. Klantenservice vraagt niet voor niets om een afschrift. Alleen hier op de community kunnen we er niets mee, dan moet je echt bij de chat zijn. Of anders via X DM.

 

Je hebt gelijk, met ordernummer kan de klantenservice wel iets. Ik denk bij afschrift aan de volledige afschrijving met bedrag.

Reageer