Skip to main content

Goedemorgen,

Afgelopen dinsdag kocht  ik een NS kaart bij de balie op schiphol. Het ging om een dagretour tussen zwolle- amsterdam op 15 november 2023. 

Echter ik kon er gisterochtend niet mee inchecken in zwolle bij de poortjes. 

De dame bij de ns balie van zwolle centraal belde met de klantenservice van ns en die gaven aan dat we u moeten mailen met een foto van de ticket. Maar Ns heeft helaas geen email adres kennelijk! 
ik heb 2x met ns gebeld  ze sturen me naar de chat waar niemand op reageert na een halfuur en waar je geen eens een bijlage kunt sturen.

ik heb het via facebook geprobeerd maar daar willen ze me niet helpen omdat het facebook account van mijn dochter is en ik geen eigen facebook heb! Ook geven ze via facebook aan dat ik weer moet bellen!

ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

mijn reis naar amsterdam ging niet door door deze defecte treinkaartje. 
hoe kan ik mijn geld terugkrijgen nu? €43,80 !

hartelijk dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten,

algehaili

 

 

 

Reisde u wel op de datum die op het ticket stond? Het zal toch echt via Klantenservice opgelost moeten worden, wij kunnen u hier helaas niet helpen, wij hebben geen bevoegdheid dit soort dingen op te lossen.


Reageer