Skip to main content
beantwoord

e ticket downloaden lukt niet

  • January 26, 2023
  • 15 reacties
  • 376 Bekeken

 

Beste antwoord door Lorena NS

Hoi Annemarie van Vreeswijk en welkom bij de NS Community! 
Ik heb jou een privébericht gestuurd met een link naar jouw ticket. Hopelijk lukt het openen dan wel! 

15 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 1335 reacties
  • Antwoord
  • January 26, 2023

Hoi Annemarie van Vreeswijk en welkom bij de NS Community! 
Ik heb jou een privébericht gestuurd met een link naar jouw ticket. Hopelijk lukt het openen dan wel! 


Gelukt, dank je!


Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • January 26, 2023

Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden

 

Zie reactie op jouw andere bericht.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • January 29, 2024

Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.

waardeloos


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3158 reacties
  • January 29, 2024

Wat balen inderdaad! Mocht je nu alsnog het ticket ontvangen, open deze niet! Als je jouw ongeopende ticket doorgeeft aan de klantenservice, dan kan je daar nog restitutie voor krijgen.


  • Koploper****
  • 20479 reacties
  • January 29, 2024

Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.

waardeloos

Misschien voortaan in/uitchecken met je bankpas? Is wat handiger.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30589 reacties
  • January 29, 2024

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html maar ja, dan moet je wel een persoonlijke kaart hebben… 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • September 28, 2024

Een e-ticket besteld en betaald en vervolgens kandij deze niet downloaden in de NS app. Er is een tijdelijk storing. Wat nu?


Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • 509 reacties
  • September 28, 2024

Zou je contact willen opnemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X? Mijn collega kan dan met jou meekijken naar een oplossing.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • September 28, 2024

Een e-ticket besteld en betaald en vervolgens kandij deze niet downloaden in de NS app. Er is een tijdelijk storing. Wat nu?

Printen kan ook niet?


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • October 18, 2024

Kan deze ticket niet downloaden


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4220 reacties
  • October 19, 2024

Welke ticket? Heeft u al contact gezocht met de klantenservice?


  • Intercity
  • 36 reacties
  • January 23, 2025

Gebeurde ook bij mij. Ik had wel maar 5€ betaald gelukkig! Heb jij wel je geld teruggekregen?


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4220 reacties
  • January 23, 2025

Zou ​@Henderkie nog reageren?