beantwoord

e ticket downloaden lukt niet

  • 26 January 2023
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 26 January 2023, 13:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Annemarie van Vreeswijk en welkom bij de NS Community! 
Ik heb jou een privébericht gestuurd met een link naar jouw ticket. Hopelijk lukt het openen dan wel! 

Gelukt, dank je!

Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden

 

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden

 

Zie reactie op jouw andere bericht.

Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.

waardeloos

Wat balen inderdaad! Mocht je nu alsnog het ticket ontvangen, open deze niet! Als je jouw ongeopende ticket doorgeeft aan de klantenservice, dan kan je daar nog restitutie voor krijgen.

Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.

waardeloos

Misschien voortaan in/uitchecken met je bankpas? Is wat handiger.

Badge +3

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html maar ja, dan moet je wel een persoonlijke kaart hebben… 

Reageer