Hoi Annemarie van Vreeswijk en welkom bij de NS Community!
Ik heb jou een privébericht gestuurd met een link naar jouw ticket. Hopelijk lukt het openen dan wel!
Gelukt, dank je!
Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden
Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden
Zie reactie op jouw andere bericht.
Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.
waardeloos
Wat balen inderdaad! Mocht je nu alsnog het ticket ontvangen, open deze niet! Als je jouw ongeopende ticket doorgeeft aan de klantenservice, dan kan je daar nog restitutie voor krijgen.
Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.
waardeloos
Misschien voortaan in/uitchecken met je bankpas? Is wat handiger.
https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html maar ja, dan moet je wel een persoonlijke kaart hebben…
Een e-ticket besteld en betaald en vervolgens kandij deze niet downloaden in de NS app. Er is een tijdelijk storing. Wat nu?
Zou je contact willen opnemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X? Mijn collega kan dan met jou meekijken naar een oplossing.
Een e-ticket besteld en betaald en vervolgens kandij deze niet downloaden in de NS app. Er is een tijdelijk storing. Wat nu?
Printen kan ook niet?
Kan deze ticket niet downloaden
Welke ticket? Heeft u al contact gezocht met de klantenservice?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.