Vanmiddag nam ik de trein vanuit Almere CS naar Amsterdam. Ik kocht via de NS app een e ticket, maar in mijn haast en omdat de trein op het punt stond om te vertrekken, gebruikte ik mijn ov pas ipv de e ticket. Dus vraag ik mij toch af of ik de e ticket vergoed kan krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo jotajota67 en welkom bij de NS Community,
Spijtig dat dit is gebeurd. Volgens de voorwaarden kan je een e-ticket niet annuleren of wijzigen. Je kan altijd navraag doen bij onze klantenservice of er wellicht iets uit coulance mogelijk is, maar dan kan ik geen uitspraak over doen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.