beantwoord

e ticket niet ontvangen

  • 3 May 2022
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

Ik heb 1,5 uur geleden 2 etickets gekocht, maar nog steeds niks ontvangen 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 May 2022, 11:10

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Hebt u gecontroleerd of de tickets niet in de map Ongewenste e-mail zijn terechtgekomen? Als ze ook daar niet staan, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen de tickets (opnieuw) mailen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Ik heb die map ook al gecontroleerd. Ik heb ook al 2x met de klantenservice gebeld maar na 10 minuten word ik de wachtrij uitgegooid. 

Hallo SamantheV en welkom bij de NS Community,

 

Helaas is het erg druk bij onze klantenservice. Het advies is om het te blijven proberen. Een e-ticket moet binnen 30 minuten in ieder geval bij je binnenkomen. Als dat niet gebeurt dan is er iets misgegaan.

Reageer