Ik heb zojuist een aantal keer geprobeerd om mijn e-ticket te printen. het is een pdf, maar er is iets raars aan de hand... Als ik op print druk komt er een leeg blaadje uit de printer... keer op keer... Morgen ga ik weg en ik heb dit ticket dus nodig.... aargh.... Wie kan me helpen?
Bladzijde 3 / 3
Je zorgt ZELF voor een scanbare -flink versleutelde, dus valt eigenlijk niets aan te rommelen- code. Als die geldig gescand kan worden maar je als HC twijfelt, dan kan je een ID vragen om te matchen.
Als die gegevens niet overeenkomen met de gegevens in app of e-ticket (of zichtkenmerken) dan heb je pech als reiziger, want dan ben jij het gewoon niet!
Ik vind deze manier helemaal goed, bijna een verademing zelfs, om de verantwoordelijkheid voor een scanbare code (of app-import of wat dan ook) heel veel te versoepelen.
Voor
Ik begreep dat Apple daar toestemming voor moet geven, en dat dat voor NS International de nodige maanden geduurd heeft?
Ik begreep dat Apple daar toestemming voor moet geven, en dat dat voor NS International de nodige maanden geduurd heeft?
Haha dat nieuws was mij niet gepasseerd hoor Helaas is dat niet mijn straatje. Wist alleen niet dat NS International dat al wel heeft. Volgens mij maakt het app team die ook. Ticket van NS binnenland kan ook in de iOS wallet gestopt worden hoor.
Maar goed. Probleem is door de poortjes te komen en niet zozeer het ticket tonen. Apple Pay is op basis dat de telefoon de lezer is, maar ovcp en emv werkt op basis van het poortje de drager leest.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.