Skip to main content

Vandaag moest ik een ticket kopen bij het station om terug te reizen naar huis. Nu vraag ik mij af hoe ik hier het helft of het hele bedrag geld terug kan vragen, aangezien ik mijn studenten ov Verloren ben. 
toen ik in de trein stapte, dacht ik.. ik kijk even hoe en wat. Ik ben bij een formulier geëindigd.. maar daarna kon ik niet meer verder “ 7 tot 8 cijfer code in vullen” want die staat niet op mijn Ticket. (Geen digitale) 

dus blijkbaar kan je wel je geld terug vragen maar alleen met een digitale ticket.. wat nou als je daar erg laat mee achter komt.. zoals bij mij..? Is het dan alsnog mogelijk om het terug te krijgen. 
 

contact gezocht met het ns maar wachtttijd duurde even te land.

Hoi Nienem
Volgens mij zit je wel bij het juiste formulier, maar heb je bij het tijdelijk vervoerbewijs gekozen voor ‘e-ticket’. Omdat je een ticket op het station hebt gekocht, kun je bij deze optie kiezen voor ‘eenmalige chipkaart’. Daarbij krijg je wel de optie om een langer nummer in te vullen. Dit moet het nummer zijn dat aan de rechterkant verticaal op het ticket staat.


O heel erg bedankt!

vandaar dat is problemen had met het vinden van de juiste !


Reageer