Ik heb onlangs een enkel reis ticket gekocht voor de reis van Rotterdam naar Tilburg Reeshof, met de verkeerde datum: 9 oktober 2024 in plaats van 2 oktober 2024. Ik zou graag willen vragen of het mogelijk is om de datum te corrigeren naar 2 oktober 2024.
In de voorwaarden van een E-ticket staat dat een E-ticket niet aangepast of terugbetaald kan worden. Je hebt voor het betalen een confirmatiescherm en daar had je kunnen controleren of je wel de juiste datum hebt ingevoerd.
Dit kan dus niet veranderd worden.
Na betaling is wijzigen of restitutie van e-ticket niet meer mogelijk. Mocht het ticket nog niet geopend zijn of in de app gezet dan zou je contact kunnen opnemen met NS klantenservice in de hoop op coulance. Maar als je hebt gezien dat de datum niet klopt, dan zal het ticket geopend zijn en kun je die moeite besparen. Je hebt dan een geldig ticket welke niet ongeldig gemaakt kan worden. Omdat je met een e-ticket niet incheckt, is niet te controleren of je het foute ticket toch gaat gebruiken.
dus mischien risico nemen en ticket van 9 oktober 2024 op 2 oktober 2024 gebruiken
Jouw ticket van 9 oktober is niet geldig op 2 oktober. De datum staat er niet voor niets op. Een boete is €50 + ritprijs. Wil je dat riskeren? Je zult een nieuw ticket moeten kopen.
NS
Met het ticket van 9 oktober kom je ook de poortjes niet door.
Met het ticket van 9 oktober kom je ook de poortjes niet door.
ooh ! goed dat je het zegt : weer iets geleerd
Thanks
dus mischien risico nemen en ticket van 9 oktober 2024 op 2 oktober 2024 gebruiken
Oproepen tot fraude is niet toegestaan.
Volgende keer kun je beter op je bankpas reizen, heb je dit risico niet,
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.