Ik kocht gisteravond een eticket voor de heenreis Weert -Leiden op 18.03, maar ook eentje voor de terugreis Leiden-Weert op 19.03. Ik kreeg geen mail van dat laatste. Toch was de ´´transactie verwerkt´. Kunnen jullie dat checken?
Nee dat kunnen wij hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet checken. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Als ik een tip mag geven voor een volgende keer: een enkeltje Weert - Leiden kost € 26,10. (ervan uitgaande dat u geen Samenreiskorting heeft)
U reist op zaterdag heen en op zondag terug, dat is dus € 52,20.
Een Weekend Vrij-abonnement, waarbij u in de weekenden (vrijdag 18.30 - maandag 4.00 uur) onbeperkt met de trein kunt reizen, kost € 34,95 per maand. Een abonnement is na een maand dagelijks opzegbaar.
Zelfs voor incidentele reizigers is een abonnement vaak al voordelig.
Als het alleen maar om die reis gaat kan het met Weekend Voordeel ook voor € 33,52 (€ 2,20 voor het abonnement en dan € 15,66 per enkele reis). Moet je wel een persoonlijke ov-chipkaart hebben.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.