Ik kocht gisteravond een eticket voor de heenreis Weert -Leiden op 18.03, maar ook eentje voor de terugreis Leiden-Weert op 19.03. Ik kreeg geen mail van dat laatste. Toch was de ´´transactie verwerkt´. Kunnen jullie dat checken?
Antwoord
eticket
Beste antwoord door MoDe
Nee dat kunnen wij hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet checken. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.