beantwoord

foute boete voor langer dan 24 uur gestald staan

  • 16 November 2023
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Elke ochtend stal ik mijn fiets op het station om naar mijn bestemming te reizen. Ook vandaag heb ik mijn fiets in de ochtend gestald in de NS fietsenstalling. Toen ik in de middag terugkwam en mijn fiets uit wilde checken stond er dat ik €1,35 moest betalen. Ik vroeg aan een van de medewerkers waarom dit zo is en hij zei dat ik langer dan 24 uur gestald stond, ookal is dit helemaal niet waar. Zelfs al zou ik gisteren vergeten zijn om uit te checken, heb ik deze ochtend gewoon ingecheckt. Dus er klopt hier helemaal niks van. Na discussie vroeg jullie medewerker of ik hem snapte over het langer dan 24 uur stallen en ik zei dat ik hem snap maar dat er niks van klopt. Toen zei hij dat hij niet moeilijk ging doen over €1,35 waar ik blij mee ben maar dit hele ding zou in eerste instantie niet moeten gebeuren. Mijn vraag is eigenlijk hoe is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 16 November 2023, 22:03

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi EenUniekeGebruikersnaam en welkom bij deze Community.

Da's inderdaad heel gek, en ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat niet kan verklaren. Om welk station gaat het en heb je hierover ook contact gehad met de klantenservice?

Hoi EenUniekeGebruikersnaam en welkom bij deze Community.

Da's inderdaad heel gek, en ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat niet kan verklaren. Om welk station gaat het en heb je hierover ook contact gehad met de klantenservice?

Hoi Tomas, bedankt voor je reactie. Dit was op station Tilburg en ik heb er geen contact met de klantenservice over gehad. Maar misschien is het een goed idee om het aan de klantenservice te vragen inderdaad, dat zal ik eens proberen.

Reageer