beantwoord

geen boekingscode

  • 10 March 2024
  • 7 reacties
  • 105 Bekeken

Beste

 

ik heb net treintickets gekocht online, maar er is nergens een boekingscode om de tickets in de app te krijgen. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad, maar geen code. 
 

bedankt

icon

Beste antwoord door Vareo 10 March 2024, 15:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Om wat voor tickets gaat het en waar heeft u ze besteld?

Treintickets, online via de NS

Reputatie 7
Badge

Dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.

 

Reputatie 7
Badge

Heeft u contact opgenomen met de klantenservice? 

Ja de verkeerde blijkbaar, ik zat bij ns internationaal. Moet de gewone NS hebben

Reputatie 3

Ja de verkeerde blijkbaar, ik zat bij ns internationaal. Moet de gewone NS hebben

Onderaan deze webpagina staan de juiste gegevens.

 

NS klantenservice is tussen 07:00 en 23:00 bereikbaar. U kunt kiezen tussen bellen of chatten.

 

Reageer