Beste NS,
Onlangs voor werk een aantal e-tickets gekocht via de NS-app, na betaling automatisch in de app geladen, topconcept helemaal digitaal en ecologische footprint neutraal.
Nu heb ik wegens gezondheidsredenen, hier geen gebruik van deze e-tickets gemaakt. Dat kan, dus ik bel met ns klantenservice, leg de situatie uit en krijg te horen dat omdat ik de tickets al gedownload heb, ik geen restitutie kan krijgen. Say what, ik koop via de NS-APP de NS e-tickets die de ns app automatisch download. En nu kan ik geen restitutie krijgen, terwijl ik er geen gebruik van heb gemaakt. Dus omdat ik gebruik maak van een (in mijn ogen uitstekende) service. Kan ik er geen gebruik van maken. Wat als ik nou 3 dagkaartje had gekocht op deze manier, dan was ik per ticket €58,80 kwijt, oftewel €176,40. Lekker hoor milieuvriendelijk en betaalbaar door Nederland reizen.Not.
Graag hoor ik van jullie.
Mvg
De gedupeerde forens.