Ik heb een ticket gekocht met samenreiskorting maar wist niet dat je daar een abonnement voor nodig had dus hebben we een normale ticket gekocht. In de trein is gezegd dat we ons geld terugkregen voor de verkeerde ticket
Dat is niet altijd zo, maar u kunt het proberen bij Klantenservice. Hou alles bij de hand. Als het een e-ticket was, is het niet erg kansrijk. Geopende e-tickets worden doorgaans niet vergoed. NS vergoedt alleen als fraude in alle opzichten onmogelijk is. U kunt geen rechten ontlenen aan wat in de trein gezegd zou zijn.
Hallo Salaheddin0 en welkom bij de NS Community,
Volgens de voorwaarden kan je een e-ticket niet annuleren of wijzigen na aanschaf. Als je 2 e-tickets hebt gekocht voor dezelfde persoon, traject en dag dan is de kans aannemelijk dat je je geld terug kan krijgen via onze klantenservice. Dit is dan wel vanuit coulance waarover ik geen uitspraak kan doen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.