Skip to main content

goedeavond, ik heb de verkeerde ticket gekocht. En daarom zou ik graag mijn geld terug willen. Ik moest met ariva reizen terwel ik een NS ticket had gekocht. Mvg lizzy voets

Helaas, als het een e-ticket was, krijgt u het niet terug. Het is helaas niet na te gaan of er mee is gereisd of niet. Dan zou u gratis kunnen reizen bij teruggave.

Overigens kan een bij NS gekocht ticket naar een bestemming van Arriva gewoon geldig zijn. NS geeft niet alleen tickets voor het reizen met NS uit, maar ook voor reizen met andere maatschappijen.

Over welk traject gaat het?

Overigens kan een bij NS gekocht ticket naar een bestemming van Arriva gewoon geldig zijn. NS geeft niet alleen tickets voor het reizen met NS uit, maar ook voor reizen met andere maatschappijen.

Over welk traject gaat het?

Ik vermoed zomaar dat het om een Jongeren Dagkaart gaat, daar heb je inderdaad niets aan bij Arriva maar geld terug zul je niet krijgen.

Dat kan inderdaad heel goed zo zijn, ze vermeldt het echter niet, dus ik heb het ook maar algemeen gehouden. Mogelijk is het combineren van de jongerenkaart met een los Arrivatraject wat, gesteld dat er een deel met NS bij zit. Als dat niet zo is, is het geld weg. 

Dat laatste lijkt me het beste, maar ja het Arrivatraject kan ook relatief lang zijn en dan wordt het snel al veel duurder. Jammer voor de jongeren dat het alleen voor NS-trajecten geldt.

Reageer