Ik heb mijn abonnement gewijzigd naar op rekening rijden, nu stond er nog 22 euro op mijn kaart, hoe en wanneer krijg ik dat geld terug?
Dat bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende factuur voor je NS Flex.
Als het goed staat dit ook in de eerste mail die je ontvangen hebt. Het is voor mij al weer ruim 3,5 geleden dat ik van reizen op saldo naar NS Flex heb gewijzigd en in de tijd zijn de mails iets anders, maar dat is vooral qua lay-out. Bij mij stond dit er toen bij:
Goed om te weten
Stond er nog een positief saldo op uw OV-chipkaart? Dan verrekenen we dit automatisch op uw eerstvolgende NS Flex factuur. Maakte u gebruik van automatisch saldo laden, dan zetten we dit voor u uit.
Het saldo dat per het moment van ophalen NS Flex bestelling op je kaart stond krijg je terug via een volgende maandfactuur. Abonnementskosten via een tussentijdse factuur (vaak binnen een week).
Het verwijderde saldo staat in je Reishistorie als € Klanten service met een negatief bedrag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.