Ik heb zojuist een retour online besteld van Weesp naar Utrecht zuilen. Ik kreeg geen bevestigen van de kaartjes, maar het is wel van m’n rekening af gegaan. Nu heb ik op station zelf opnieuw een kaartje gekocht omdat de trein al bijna ging. Is er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug krijg?
Antwoord
geld terug e- ticket
Beste antwoord door MoDe
Bij NS krijg je meestal de kaartjes niet direct in de mail, maar na 15 tot 30 minuten. Open het online gekochte kaartje niet. Eenmaal geopend heb je een geldig kaartje, welke niet meer ongeldig gemaakt kan worden.
Je kunt voor restitutie telefonisch via Twitter, chat of Facebook contact opnemen metNS klantenservice.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.