beantwoord

geld terug voor Jongeren Dagkaart

  • 5 February 2022
  • 6 reacties
  • 1496 Bekeken

Geachte meneer/Mevrouw,

 

Ik heb jongeren dagkaart gekocht maar hij komt niet in mijn ns app al twee keer dus ik mijn mijn 2x 7,60 terug 

 

Met vriendelijke groet,

Sam Luijkx

icon

Beste antwoord door MoDe 5 February 2022, 08:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Meestal duurt het een kwartier voordat je de mail krijg waarmee je het kaartje in de app kunt zetten, maar soms duurt het een uur.

Je kunt voor vergoeding van de kaartjes telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zijn de kaartjes gedownload dan kun je alleen voor een van de 2 kaartjes geld terugkrijgen als ze allebei hetzelfde zijn of je moet kunnen aantonen dat je een 3e kaartje gekocht hebt.

Badge +3

Wat heeft dit met NS Flex te maken (onderwerp en tag)?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Samluijkx en welkom op de NS Community. 
Ik zie dat MoDe je vraag al heeft beantwoord. Zoals Robert B aangeeft, klopt het onderwerp en je tag niet. Dit heb ik aangepast omdat je vraag los staat van NS Flex. 

Geachte meneer/Mevrouw,

 

Ik heb jongeren dagkaart gekocht maar hij komt niet in mijn ns app al twee keer dus ik mijn mijn 2x 7,60 terug 

 

Met vriendelijke groet,

Sam Luijkx

Ik snap dat het vervelend is dat je een 2e bestelling moest plaatsen. Als je een bestelling hebt geplaatst, het bedrag is afgeschreven en geen e-ticket heb ontvangen. Adviseer ik je nooit een tweede bestelling te plaatsen, maar contact met ons op te nemen zodat wij je de bevestiging nogmaals kunnen opsturen. Maar aangezien je dit al gedaan heb kan je restitutie aanvragen voor de ene e-ticket via Facebook, Twitter, chat of telefonisch op 030 751 51 55

Groetjes,

Jonathan (Medewerker NS klantenservice)

Reputatie 7
Badge +4

NS ontbreekt achter uw naam, dat is wel gebruikelijk en het herkenningspunt van een moderator.

Reputatie 7
Badge +3

Een medewerker NS klantenservice hoeft niet per sé ook moderator op deze community te zijn, kan ook uit eigen beweging hier actief zijn, net als sommige machinisten en HC's.  Het kan wel handig zijn wanneer dan de rank door een moderator wordt aangepast. 

Reageer