Skip to main content
beantwoord

Geld terug vragen

  • April 1, 2023
  • 9 reacties
  • 207 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik had een kaartje gekocht maar was vergeten dat het geen daluur was dus kon ik niet weg, dus heb ik met mn pinpas in- en uitgechecked alleen heb ik dus met dat andere kaartje niks gedaan, kan ik hiervoor geld terugkrijgen en als dat zo is, hoe dan?

Beste antwoord door MoDe

Als het kaartje gedownload is, dan heb je pech. Heb je het nog niet geopend dan zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Of ze je tegemoet komen is de vraag, want volgens de voorwaarden wordt er geen geld terug gegeven.

9 reacties

  • Reisleider**
  • 151 reacties
  • April 1, 2023

Ik vrees van niet, want het is op geen enkele te controleren dat je dat kaartje niet toch gebruikt hebt.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • Antwoord
  • April 1, 2023

Als het kaartje gedownload is, dan heb je pech. Heb je het nog niet geopend dan zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Of ze je tegemoet komen is de vraag, want volgens de voorwaarden wordt er geen geld terug gegeven.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • April 2, 2023

Nou ja MoDe hij staat in de ns app, betekend dat gedownload of niet?


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7514 reacties
  • April 2, 2023

Dan is-ie gedownload. Maar ik zou gewoon contact opnemen, je weet nooit.


  • Koploper****
  • 20479 reacties
  • April 2, 2023

Dan is-ie gedownload. Maar ik zou gewoon contact opnemen, je weet nooit.

Zinloos.


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4220 reacties
  • April 2, 2023

Lijkt me ook. Dat je vergeten was dat het geen daluur was is gewoon je eigen schuld.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7514 reacties
  • April 2, 2023

Och, er zijn hier wel vaker berichten voorbij gekomen van mensen die wel hun geld terug hebben gekregen, terwijl ze daar strikt genomen misschien geen recht op hadden. Als je kunt aantonen dat je met je pinpas alsnog gereisd hebt, zijn ze misschien coulant. Je kunt het altijd proberen.


  • Koploper****
  • 20479 reacties
  • April 2, 2023

Och, er zijn hier wel vaker berichten voorbij gekomen van mensen die wel hun geld terug hebben gekregen, terwijl ze daar strikt genomen misschien geen recht op hadden. Als je kunt aantonen dat je met je pinpas alsnog gereisd hebt, zijn ze misschien coulant. Je kunt het altijd proberen.

Zou een kwalijke zaak zijn als NS daar aan zou beginnen. Dat zet de deur open naar nog meer fraude met etickets.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • April 13, 2023

Nou ja, het maakt ook niet zo veel meer uit, pech gehad. Het was gewoon mijn schuld, bedankt voor de reacties.