beantwoord

Geld terug vragen

  • 1 April 2023
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Ik had een kaartje gekocht maar was vergeten dat het geen daluur was dus kon ik niet weg, dus heb ik met mn pinpas in- en uitgechecked alleen heb ik dus met dat andere kaartje niks gedaan, kan ik hiervoor geld terugkrijgen en als dat zo is, hoe dan?

icon

Beste antwoord door MoDe 1 April 2023, 17:51

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3

Ik vrees van niet, want het is op geen enkele te controleren dat je dat kaartje niet toch gebruikt hebt.

Reputatie 7
Badge +3

Als het kaartje gedownload is, dan heb je pech. Heb je het nog niet geopend dan zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Of ze je tegemoet komen is de vraag, want volgens de voorwaarden wordt er geen geld terug gegeven.

Nou ja MoDe hij staat in de ns app, betekend dat gedownload of niet?

Reputatie 7
Badge +3

Dan is-ie gedownload. Maar ik zou gewoon contact opnemen, je weet nooit.

Dan is-ie gedownload. Maar ik zou gewoon contact opnemen, je weet nooit.

Zinloos.

Reputatie 7
Badge

Lijkt me ook. Dat je vergeten was dat het geen daluur was is gewoon je eigen schuld.

Reputatie 7
Badge +3

Och, er zijn hier wel vaker berichten voorbij gekomen van mensen die wel hun geld terug hebben gekregen, terwijl ze daar strikt genomen misschien geen recht op hadden. Als je kunt aantonen dat je met je pinpas alsnog gereisd hebt, zijn ze misschien coulant. Je kunt het altijd proberen.

Och, er zijn hier wel vaker berichten voorbij gekomen van mensen die wel hun geld terug hebben gekregen, terwijl ze daar strikt genomen misschien geen recht op hadden. Als je kunt aantonen dat je met je pinpas alsnog gereisd hebt, zijn ze misschien coulant. Je kunt het altijd proberen.

Zou een kwalijke zaak zijn als NS daar aan zou beginnen. Dat zet de deur open naar nog meer fraude met etickets.

Nou ja, het maakt ook niet zo veel meer uit, pech gehad. Het was gewoon mijn schuld, bedankt voor de reacties.

Reageer