Ik had een kaartje gekocht maar was vergeten dat het geen daluur was dus kon ik niet weg, dus heb ik met mn pinpas in- en uitgechecked alleen heb ik dus met dat andere kaartje niks gedaan, kan ik hiervoor geld terugkrijgen en als dat zo is, hoe dan?
Antwoord
Geld terug vragen
Beste antwoord door MoDe
Als het kaartje gedownload is, dan heb je pech. Heb je het nog niet geopend dan zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Of ze je tegemoet komen is de vraag, want volgens de voorwaarden wordt er geen geld terug gegeven.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.