Skip to main content

Goedenmiddag,

 

Als het om een eticket gaat kunt u dat meteen vergeten tenzij u het nog niet gedownload had. In dat laatste geval kunt u de klantenservice bellen.

Een ticket uit de automaat kunt u aan een loket inleveren en dan krijgt u uw geld terug.


Als het om een eticket gaat kunt u dat meteen vergeten tenzij u het nog niet gedownload had. In dat laatste geval kunt u de klantenservice bellen.

Helaas is dit niet meer zo, eerder kon dit wel, nu niet meer. U krijgt het niet meer automatisch terug als het niet is gedownload

 

Een ticket uit de automaat kunt u aan een loket inleveren en dan krijgt u uw geld terug.

Dat is wel juist, u moet dan wachten tot de volgende dag, zodat er aantoonbaar niet mee in is gecheckt, dan wel gereisd.

 

 


Kan je wel geld terug krijgen als het een dubbel kaartje is, niet gedownload?


Die vraag kunt u het beste aan de klantenservice stellen. 


Volgens de voorwaarden kan je niet je geld terugkrijgen. Wellicht bestaat er een mogelijkheid om uit coulance een couponcode te krijgen voor een gratis kaartje.


Reageer