Skip to main content

Ik heb gisteren een e-ticket gekocht voor iemand die morgen moet reizen via een dagretour voor 12-17. Vandaag nog steeds niks in de mail gekregen.

Hoi JFJK,

Dan zou ik even contact opnemen met de klanteNService, want dan is er waarschijnlijk iets misgegaan. Normaal gesproken wordt een e-ticket vrijwel direct verstuurd.

Als ik via de chatbot probeer te vragen dan vraagt ie voor een kenmerk in mijn bank afschrift met een E gevolgd door 9 nummers maar in mijn afschrift staat er niet iets dat het zou kunnen zijn.

Er staat bij Omschrijving dat het een NS e-Ticket order is. En bij kenmerk staat er alleen een datum?

Als ik via de chatbot probeer te vragen dan vraagt ie voor een kenmerk in mijn bank afschrift met een E gevolgd door 9 nummers maar in mijn afschrift staat er niet iets dat het zou kunnen zijn.

Er staat bij Omschrijving dat het een NS e-Ticket order is. En bij kenmerk staat er alleen een datum?

Kun je online de omschrijving niet uitgebreider zien?

Andere vraag heb je in jouw app gekeken? Jongerenkaartjes kunnen ook direct in de app gezet worden.

Bij de chat kun je ook om een medewerker vragen.

Heb even met een medewerker gesproken en heb mijn ticket alsnog binnen gekregen, bedankt voor de hulp.

Reageer