Skip to main content

Goedemiddag,

Gisteren met de trein geweest van Barneveld Noord naar Amsterdam Amstel en ook weer terug

Ik moest via Ede Wageningen en daardoor pakte de reis veel duurder uit

Ik hoor graag of ik de gewone prijs ga betalen ipv van de hogere prijs

Met vriendelijke groet

G.J. van  Ooster

Welkom bij de NS Community!

Waarschijnlijk kon je gewoon via Amersfoort maar stuude de Reisplanner je via Ede-Wageningen omdat dat op dat moment sneller was (of minder overstappen). In het weekend zijn er wel vaker zulke adviezen.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, X of Facebook) voor je opties.

De reisplanner gaf alleen maar via Ede Wageningen aan, ik heb op meerdere tijdstippen gekeken

Het bericht van topic starter d.d. maandag 2 december 2024 beschrijft een reis op zondag 1 december.

Het bericht van topic starter d.d. maandag 2 december 2024 beschrijft een reis op zondag 1 december.

Dat klopt maar ik heb in de reisplanner gekeken en er waren wel degelijk mogelijkheden via Amersfoort zo te zien. De treinen met een reistijd van 1 uur 16 zijn de treinen via Amersfoort.

Dat klopt maar ik heb in de reisplanner gekeken en er waren wel degelijk mogelijkheden via Amersfoort zo te zien. De treinen met een reistijd van 1 uur 16 zijn de treinen via Amersfoort.

Ik zie ze niet :)

Er gaat iets goed mis in de app...

Ga er niet vanuit dat de NS reisplanner een historisch overzicht van alle afwijkingen van de dienstregeling bevat.

Gisteren zag ik alleen routes via Ede-Wageningen, vandaag 3 december ook de routes via Amersfoort.

Ga er niet vanuit dat de NS reisplanner een historisch overzicht van alle afwijkingen van de dienstregeling bevat.

Gisteren zag ik alleen routes via Ede-Wageningen, vandaag 3 december ook de routes via Amersfoort.

Dan leef ik blijkbaar in het verleden. 🙃😄

Op elke reisplanner die ik check zie ik alleen de overstap in Ede-Wageningen

Dan leef ik blijkbaar in het verleden. 🙃😄

Op elke reisplanner die ik check zie ik alleen de overstap in Ede-Wageningen

Op zondag overdag alleen routes via Ede-Wageningen, zondagavond afwisselende routes Ede-Wag. of Amersfoort.

Met een minuut extra overstaptijd in de planner verschijnen veel meer Amersfoort verbindingen.

Reageer