Ik heb een groepsticket gekocht voor 7 personen. Helaas valt er iemand af en komt daar iemand anders voor in de plaats. Hoe kan ik de namen aanpassen?
Bladzijde 1 / 1
Dat kan niet, de extra persoon zal apart moeten betalen.
E-tickets kunnen na betaling niet meer gewijzigd worden en er is geen restitutie meer mogelijk. Mocht je het betreffende e-ticket nog niet gedownload hebben, dan kun je contact opnemen met NS klantenservice om te kijken of er nog iets gedaan kan worden.
*verwijderd door moderator*
Openlijk oproepen tot fraude lijkt me niet de bedoeling van dit forum.
Zie 2.3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.